Valla böyle yöntemleri denemiyorum 2 ay önce saçımı sıfıra vurdum ve uzamadı psikolojim bozulmuştu ama 4-5 günde bir yıkamaya başladım saçımı ve uzadı saçın kendi yağı her zaman daha iyidir bence.