• 22-03-2021, 20:10:08
    #19
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 senedir bu işi yapıyorum ustasıda uzmanıda benim.
    Sizin inandırmak zorunda da değilim
    Tabii o senin görüşün
    İyi forumlar.
  • 22-03-2021, 20:21:27
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.r10.net/sorum-var/251619...ilir-mi-5.html
    Yaklaşık 7-8 ay Önce bir konu açmıştım.
    Gidip ifade vermedim böyle böyle oldu diye.
    Bugün ifadeye çağrıldım.
    Siz siz olun bedava peynir fare kapanında olur bunu anlamış oldum.
    Hayatımız sinema gibi hergun bir şey oluyor.
    Üzgünüm ama çalıntı kart olduğunu bilmiyorum demen seni suçsuz yapmayacak. Çalıntı kredi kartı ile alışveriş yapmaktan ceza alacaksın. İade yaptığın için etkin pişmanlık nedeni ile cezan yarıya düşürülecek. Eğer sabıkan var ise en az 1 yıl yatarsın.

    Ek olarak bu iş nitelikli ************** olarak geçiyor yani ağır ceza mahkemesinde yargılanacaksın ve uzun süren bir dava olur. İlgili tarihteki telefon görüşmelerin ve konum bilgilerin GSM firmasından istenmiştir ayrıca cc olayı sıkıntılı olduğu için polis kısa süre içerisinde evine gelip bilgisayar ve telefonuna el koyabilir, %90 yapar. Hazırlıklı olmalısın.
  • 22-03-2021, 20:37:13
    #21
    sunucuoptimizasyon.com
    Çalıntı kart alıp işlem yapıp ne olmasını bekliyordun ki?

    Durduk yere sicilini kirletmişsin.
  • 22-03-2021, 20:48:10
    #22
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzgünüm ama çalıntı kart olduğunu bilmiyorum demen seni suçsuz yapmayacak. Çalıntı kredi kartı ile alışveriş yapmaktan ceza alacaksın. İade yaptığın için etkin pişmanlık nedeni ile cezan yarıya düşürülecek. Eğer sabıkan var ise en az 1 yıl yatarsın.

    Ek olarak bu iş nitelikli ************** olarak geçiyor yani ağır ceza mahkemesinde yargılanacaksın ve uzun süren bir dava olur. İlgili tarihteki telefon görüşmelerin ve konum bilgilerin GSM firmasından istenmiştir ayrıca cc olayı sıkıntılı olduğu için polis kısa süre içerisinde evine gelip bilgisayar ve telefonuna el koyabilir, %90 yapar. Hazırlıklı olmalısın.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalıntı kart alıp işlem yapıp ne olmasını bekliyordun ki?

    Durduk yere sicilini kirletmişsin.
    Bu Kart bize çalıntı olarak söylemedi ürünleri vs almadım. Bunu satan kişi ek olaraktan benim paramı aldı. Onunda üstüne yattı
  • 22-03-2021, 20:58:50
    #23
    sunucuoptimizasyon.com
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Kart bize çalıntı olarak söylemedi ürünleri vs almadım. Bunu satan kişi ek olaraktan benim paramı aldı. Onunda üstüne yattı
    500 lira verip 3000 küsür liralık ürün alabilmenin altında bir ketenpere olduğunu anlamak zor değil. Senin de dediğin gibi bedava peynir fare kapanında olur. Neyse bir hayat tecrübesi olmuş sana, umarım davaya dönüşmez süreç.
  • 22-03-2021, 21:31:37
    #24
    alevli enesim o gün konundada çok uyardık seni. şakaya gelmez bu işler.
    Savunmana şunu ekleseydin, böyle olduğunu bilmediğim için r10.net formuna konu açarak fikirlerini aldım fakat kendileri çalıntı kart olabileceğini belirttiler. Bende direkt ürünü iptal ettirdim.
  • 22-03-2021, 21:46:10
    #25
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alevli enesim o gün konundada çok uyardık seni. şakaya gelmez bu işler.
    Savunmana şunu ekleseydin, böyle olduğunu bilmediğim için r10.net formuna konu açarak fikirlerini aldım fakat kendileri çalıntı kart olabileceğini belirttiler. Bende direkt ürünü iptal ettirdim.
    O şekilde ifade verdim
  • 22-03-2021, 23:52:10
    #26
    Her bedel ödenir er yada geç bro sen ifadende kanıt göstermediğin sürece suçlu gozukursun aklında olsun seni dava edene ulaş maddi zararı yoksa da yaşadığı manevi duruma karşın para teklif et çözülsün iyi günler
  • 23-03-2021, 00:48:03
    #27
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 senedir bu işi yapıyorum ustasıda uzmanıda benim.
    Sizin inandırmak zorunda da değilim
    Enes yanlış anlama bazen çok abartıyorsun .d

    hakkında günde işini doğru yapamamandan yüzlerce şikayet açılıyordu bu mı uzmanlık ?