Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/sorum-var/251619...ilir-mi-5.html
Yaklaşık 7-8 ay Önce bir konu açmıştım.
Gidip ifade vermedim böyle böyle oldu diye.
Bugün ifadeye çağrıldım.
Siz siz olun bedava peynir fare kapanında olur bunu anlamış oldum.
Hayatımız sinema gibi hergun bir şey oluyor.
Üzgünüm ama çalıntı kart olduğunu bilmiyorum demen seni suçsuz yapmayacak. Çalıntı kredi kartı ile alışveriş yapmaktan ceza alacaksın. İade yaptığın için etkin pişmanlık nedeni ile cezan yarıya düşürülecek. Eğer sabıkan var ise en az 1 yıl yatarsın.

Ek olarak bu iş nitelikli ************** olarak geçiyor yani ağır ceza mahkemesinde yargılanacaksın ve uzun süren bir dava olur. İlgili tarihteki telefon görüşmelerin ve konum bilgilerin GSM firmasından istenmiştir ayrıca cc olayı sıkıntılı olduğu için polis kısa süre içerisinde evine gelip bilgisayar ve telefonuna el koyabilir, %90 yapar. Hazırlıklı olmalısın.