Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Kart bize çalıntı olarak söylemedi ürünleri vs almadım. Bunu satan kişi ek olaraktan benim paramı aldı. Onunda üstüne yattı
500 lira verip 3000 küsür liralık ürün alabilmenin altında bir ketenpere olduğunu anlamak zor değil. Senin de dediğin gibi bedava peynir fare kapanında olur. Neyse bir hayat tecrübesi olmuş sana, umarım davaya dönüşmez süreç.