• 23-03-2021, 00:49:38
    #28
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enes yanlış anlama bazen çok abartıyorsun .d

    hakkında günde işini doğru yapamamandan yüzlerce şikayet açılıyordu bu mı uzmanlık ?
    Beni forumda biri ile karıştırdıniz herhalde şikayetleri çoğu mağduriyet değil ki?
  • 23-03-2021, 01:09:38
    #29
    millet o konuda demiş polise git belirt böyle böyle diye "
    Ben ücreti kart iade ettim. Benden çıktı şuan ama" yazmışsın keşke gidip şikayet etseydin 500 tlm gitti vs en azından elinde kanıt olurdu neyse geçmiş olsun çözersin umarım.
  • 23-03-2021, 01:18:42
    #30
    Şimdi internet siteleriyle uğraşanlar, sosyal medya uzmanları bilişim konusunda diğer insanlara karşı bir tık önde olmak durumundalar. Adı üstünde sosyal medya uzmanı yani, İnsanlar sosyal medyada vakit geçirirken siz o sosyal medya ortamlarını oluşturup yön veren kişisiniz. Bu haliyle sizin çalıntı kart ile alışveriş yapmanız ve kandırılmanız diğer arkadaşlara düşündürücü gelmiş. Siz vergi levhanızı paylaşmışsınız zaten sizin sosyal medya uzmanı olmadığınızı iddia eden yok, sadece böyle bir uzmansanız bu tuzağa düşmeniz düşündürücü gelmiş. Bu nedenle ifadeye yalnız gitmeniz talihsizlik olmuş. Bu tür işlerde avukat olayı ilk polis ifadesinde çok önemlidir. Polisteki ilk ifadeniz çok önemli sonrasında mahkemede söyledikleriniz ile ilk ifadenizde tutarsızlık olursa size olumsuz dönüşü olur. Hapis konusuna gelince şu an 6 yılın altındaki hapis olayının yatarı yok fakat geçmişte sabıkanız varsa yatarı olur. Ürünü iptal etmeniz çalıntı kartı kullandığınız gerçeğini değiştirmez. Cezayı hafifletir ama. yok saymaz. Kart sahibi mağdura ulaşırsanız kolay kolay davasını geri çekmez . Diyelim ki davayı geri çekecek oldu çekmek için astronomik rakamlar isteyebilir.
  • 23-03-2021, 02:08:35
    #31
    kcokol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi internet siteleriyle uğraşanlar, sosyal medya uzmanları bilişim konusunda diğer insanlara karşı bir tık önde olmak durumundalar. Adı üstünde sosyal medya uzmanı yani, İnsanlar sosyal medyada vakit geçirirken siz o sosyal medya ortamlarını oluşturup yön veren kişisiniz. Bu haliyle sizin çalıntı kart ile alışveriş yapmanız ve kandırılmanız diğer arkadaşlara düşündürücü gelmiş. Siz vergi levhanızı paylaşmışsınız zaten sizin sosyal medya uzmanı olmadığınızı iddia eden yok, sadece böyle bir uzmansanız bu tuzağa düşmeniz düşündürücü gelmiş. Bu nedenle ifadeye yalnız gitmeniz talihsizlik olmuş. Bu tür işlerde avukat olayı ilk polis ifadesinde çok önemlidir. Polisteki ilk ifadeniz çok önemli sonrasında mahkemede söyledikleriniz ile ilk ifadenizde tutarsızlık olursa size olumsuz dönüşü olur. Hapis konusuna gelince şu an 6 yılın altındaki hapis olayının yatarı yok fakat geçmişte sabıkanız varsa yatarı olur. Ürünü iptal etmeniz çalıntı kartı kullandığınız gerçeğini değiştirmez. Cezayı hafifletir ama. yok saymaz. Kart sahibi mağdura ulaşırsanız kolay kolay davasını geri çekmez . Diyelim ki davayı geri çekecek oldu çekmek için astronomik rakamlar isteyebilir.
    İnsanlar insanları hep yargılar geçen sene dedem vefat ettiği piskolojik sorunlarım vardı.
    Tedavi gördüğüm zamanlar yaşandı bu olaylar kimse bilemez böyle olacağını.
    Ağzı olan konuşuyor
  • 23-03-2021, 05:13:41
    #32
    iyi bir avukat tut ve kesinlikle sucu kabul etme kesinlikle.
  • 23-03-2021, 09:09:43
    #33
    çalıntı kartla tablet almaya çalışıp polise yakalanmayan da ne bileyim
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-03-2021, 09:35:57
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zararlı şeyler
    • Kolay yoldan para kazanmayı istemek
    • Çalışmadan para kazanmayı istemek
    • Yukarıdaki iki maddenin yol açtığı kafa yapısıyla saçmalamak
  • 23-03-2021, 12:46:59
    #35
    Belki de amacınız şuydu;

    R10'da cc şüphesi ile bir kart kullandığımı belli eden bir konu açayım da sipariş geçeyim başıma bir şey gelirse bakın 6-7 ay önce böyle bir konu açmıştım ben de mağdurum diye kanıt olarak sunabilmek için

    Bir ihtimal tabi.
  • 23-03-2021, 16:15:01
    #36
    Üzüldüm, geçmiş olsun.