Belki de amacınız şuydu;

R10'da cc şüphesi ile bir kart kullandığımı belli eden bir konu açayım da sipariş geçeyim başıma bir şey gelirse bakın 6-7 ay önce böyle bir konu açmıştım ben de mağdurum diye kanıt olarak sunabilmek için

Bir ihtimal tabi.