• 13-03-2021, 22:29:42
    #1
    İyi Akşamlar Arkadaşlar ,
    internette Türkiye'de zorunlu askerlik 2023 kalkacak deniliyor sizce doğru mu ? ,
    bir çok ab ülkesi profesyonel orduya geçilmiş yani isteğe bağlı ve maaşlı askerlik sistemi var , sizce Türkiyeye gelmesi mümkün mü ?
    kaynak : tıkla
    • Granny
    Granny bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2021, 22:32:21
    #2
    kaynağa bakana kadar ciddi sanmıştım
  • 13-03-2021, 22:33:29
    #3
    Hahaha inanılmaz kaynak
  • 13-03-2021, 22:33:39
    #4
    Umarım kalkar. Bir gencin en verimli olduğu dönemlerini askerde geçirmesini ben doğru bulmuyorum. Hele eskiden 15-18 ay yapılan askerliklerin gençlere hiç bir katkısı yoktu, bir savaş halinde silah kullanmayı bilecek kadar askeri eğitim verilmeli insanlara. 1-2 hafta belki 3 hafta fazlası zarar. Askere gidenlerin silahlı eğitim öğrendikten sonra ne yapıyor anlatsalar boşa geçirilen bir zaman olduğunu herkes görür bence. Benim kanaatim bu yönde.
  • 13-03-2021, 22:33:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ak it yine yalandan yazmış bir şeyler.
  • 13-03-2021, 22:40:30
    #6
    Bu imkansızdır. Kalkamaz. Türk denilince aklımıza gelecek olan askerdir, ordudur. Bu bilinen ilk Türk devletinden bu zamana kadar gelen bir gelenektir. Devam etmelidir. Ama süresi kısalabilir mi?, evet. Ama dediğim parasını verip kısaltmak değil. Herkes için ideal bir süre olabilir. Ama şu da var. Profesyonel ordu şart mı? Tabi ki de. Hem sembolik olarak geleneği devam ettirmek gerekir. Bu bizim kültürümüzün bir parçasıdır. Ama profesyonel donalımlı bir ordu da şarttır.
  • 13-03-2021, 22:41:36
    #7
    Bu çok iyi bir habere benziyor ama bedelli askerliğe gelince pek anlamı kalmıyor. İşte bu sebepten dolayı sadece 1 aylık eğitim verilirse tam yerli yerinde olur. Ha bedelliye gelince, kardeşim ödüyorsun parayı eğitimi bile almıyorsun
  • 13-03-2021, 22:49:48
    #8
    Hocam burası abd rusya fransa degil burasi Türkiye bizde Türküz biz savaşçı milletiz ırkız o haber imkânsiz coğrafyada yasamak istiyorsan her daim savaşa hazir yasamak zorundasın
  • 13-03-2021, 22:55:07
    #9
    caliskancocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu imkansızdır. Kalkamaz. Türk denilince aklımıza gelecek olan askerdir, ordudur. Bu bilinen ilk Türk devletinden bu zamana kadar gelen bir gelenektir. Devam etmelidir. Ama süresi kısalabilir mi?, evet. Ama dediğim parasını verip kısaltmak değil. Herkes için ideal bir süre olabilir. Ama şu da var. Profesyonel ordu şart mı? Tabi ki de. Hem sembolik olarak geleneği devam ettirmek gerekir. Bu bizim kültürümüzün bir parçasıdır. Ama profesyonel donalımlı bir ordu da şarttır.
    Yani askerlik zorunlu ve profesyonel olmalı demek istediniz sanırım.
    Ama iyi güldüm teşekkürler.