• 13-03-2021, 22:57:21
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eski yıllarda değiliz , insanlar artık çanakkale savaşları gibi topla tüfekle savaşmayacak teknolojiler ile savaşacak ihalar sihalar gibi teknoloji aletleri ile
    Kime neyi anlatıyosun hocam söylediği bir cümle diğeriyle çelişiyor
  • 13-03-2021, 22:59:46
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eski yıllarda değiliz , insanlar artık çanakkale savaşları gibi topla tüfekle savaşmayacak teknolojiler ile savaşacak ihalar sihalar gibi teknoloji aletleri ile
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani askerlik zorunlu ve profesyonel olmalı demek istediniz sanırım.
    Ama iyi güldüm teşekkürler.
    Tabi ki de hem profesyonel olmalı hem de 1 aylık ya da daha az bile olsa zorunlu askerlik olmalı.
    Kültürü devam ettirmek önemlidir. Milleti bir arada tutan şey kültürdür. Bu da bizim kültürümüzün bir parçasıdır.
    Bu şekilde düşünmeyenlere de saygım var tabi ki de.
  • 13-03-2021, 23:00:02
    #12
    Tamamen kalkması değil de 1 ay acemi birlik yapılsa yeter bence. En azından her vatandaş silah tutmasını falan öğrenmeli. Devamında ise gönüllü olmalı. Profesyonel askerlik sistemine geçmek şart. Zaten 6 ay izmarit topluyorlar şuan kışlalarda.
  • 13-03-2021, 23:10:10
    #13
    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen kalkması değil de 1 ay acemi birlik yapılsa yeter bence. En azından her vatandaş silah tutmasını falan öğrenmeli. Devamında ise gönüllü olmalı. Profesyonel askerlik sistemine geçmek şart. Zaten 6 ay izmarit topluyorlar şuan kışlalarda.
    Keşke hocam, onuda geçtim keşke ikamet ettiğimiz bölgeye yakın eğitimi alabilsek..