erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen kalkması değil de 1 ay acemi birlik yapılsa yeter bence. En azından her vatandaş silah tutmasını falan öğrenmeli. Devamında ise gönüllü olmalı. Profesyonel askerlik sistemine geçmek şart. Zaten 6 ay izmarit topluyorlar şuan kışlalarda.
Keşke hocam, onuda geçtim keşke ikamet ettiğimiz bölgeye yakın eğitimi alabilsek..