Umarım kalkar. Bir gencin en verimli olduğu dönemlerini askerde geçirmesini ben doğru bulmuyorum. Hele eskiden 15-18 ay yapılan askerliklerin gençlere hiç bir katkısı yoktu, bir savaş halinde silah kullanmayı bilecek kadar askeri eğitim verilmeli insanlara. 1-2 hafta belki 3 hafta fazlası zarar. Askere gidenlerin silahlı eğitim öğrendikten sonra ne yapıyor anlatsalar boşa geçirilen bir zaman olduğunu herkes görür bence. Benim kanaatim bu yönde.