Bu çok iyi bir habere benziyor ama bedelli askerliğe gelince pek anlamı kalmıyor. İşte bu sebepten dolayı sadece 1 aylık eğitim verilirse tam yerli yerinde olur. Ha bedelliye gelince, kardeşim ödüyorsun parayı eğitimi bile almıyorsun