• 11-03-2021, 11:25:30
    #1
    Üreten insanları bir araya getirmek, yardımlaşmak sohbet etmek amaçlı bir discord sunucusu kurdum.

    Sunucumun amacı ve niteliklerini aşağıda belirttim.

    1) Ülkemizin içinde bulunduğu durumlardan sadece şikayet eden değil, fikir, proje ve eser üreten yada üretmeye çalışan insanları bir araya toplamak amacıyla kurulmuştur.
    2) Sunucumuza üretmeyi seven, bir başarı hayali olan, öğrenmeyi seven ve öğrenmeye açık insanları bekliyoruz.
    3) Sunucumuz kaliteli, aydın ve yaratıcı insanların birbirleri ile tanışmaları, yardımlaşmaları ve arkadaşlık bağı kurmaları amacı ile oluşturulmuştur.
    4) Sunucumuzun ortalama yaş hedefi 24`tür. Minumum yaş sınırı 22' dir.

    Kurucunun Notu
    ---------------------
    Yukarıda belirtilen amaçlar doğrultusunda bu sunucuyu kurdum. Sunucuyu kurduğumda sıfırdan tertemiz bir platform olması için hiç bir arkadaşımı dostumu davet etmedim. Yukarıda ki amaçları benimseyen bireylerin sunucuya katılımı ile birlikte gelişmek ve üretmek için buradayım.

    KATILIM LİNKİ
  • 11-03-2021, 11:35:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir düşünce hocam fakat neden minimum yaş 22 buna anlam veremedim açıkcası ? örneğin ben katılmak istiyorum ama yaşa takılıyorum şuan

    -Emeklilikte değilde discord'ta yaşa takılanlarda bugün..
  • 11-03-2021, 11:37:36
    #3
    Valla bu hocam haklı 15-16-20'ye kadar çok iyi proje fikri olan insan gördüm r10'da bence yaş kısıtlamısını gözden geçirin derim.
    Zulaller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir düşünce hocam fakat neden minimum yaş 22 buna anlam veremedim açıkcası ? örneğin ben katılmak istiyorum ama yaşa takılıyorum şuan

    -Emeklilikte değilde discord'ta yaşa takılanlarda bugün..
  • 11-03-2021, 11:39:54
    #4
    Zulaller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir düşünce hocam fakat neden minimum yaş 22 buna anlam veremedim açıkcası ? örneğin ben katılmak istiyorum ama yaşa takılıyorum şuan

    -Emeklilikte değilde discord'ta yaşa takılanlarda bugün..
    hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bu hocam haklı 15-16-20'ye kadar çok iyi proje fikri olan insan gördüm r10'da bence yaş kısıtlamısını gözden geçirin derim.
    22 yaş altı alımı yapacağım sadece direkt katılım olarak alım yapmayacağım. Mevcut bir üyenin tavsiyesi ile alım yapmayı planlıyorum.
  • 11-03-2021, 12:20:31
    #5
    Katılabilirim
  • 11-03-2021, 12:24:12
    #6
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılabilirim
    Beklerim ))
  • 11-03-2021, 21:49:29
    #7
    Günceldir
  • 11-03-2021, 21:53:41
    #8
    üreten derken buradaki bir çok kişiyi kastediyorsanız forumda bu tarz gruplaşmalar yasak siz ve gruba katılanlar ban yiyebilir bir soruşturun bence bu durumu
  • 11-03-2021, 21:56:09
    #9
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üreten derken buradaki bir çok kişiyi kastediyorsanız forumda bu tarz gruplaşmalar yasak siz ve gruba katılanlar ban yiyebilir bir soruşturun bence bu durumu
    Uyarınız için teşekkkür ederim. Önlem amaçlı konuyu kitliyorum. Kuralları ihlal etmek gibi bir amacım yoktur.
    • PaSaSa
    PaSaSa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.