Güzel bir düşünce hocam fakat neden minimum yaş 22 buna anlam veremedim açıkcası ? örneğin ben katılmak istiyorum ama yaşa takılıyorum şuan
-Emeklilikte değilde discord'ta yaşa takılanlarda bugün..
Valla bu hocam haklı 15-16-20'ye kadar çok iyi proje fikri olan insan gördüm r10'da bence yaş kısıtlamısını gözden geçirin derim.
22 yaş altı alımı yapacağım sadece direkt katılım olarak alım yapmayacağım. Mevcut bir üyenin tavsiyesi ile alım yapmayı planlıyorum.