Güzel bir düşünce hocam fakat neden minimum yaş 22 buna anlam veremedim açıkcası ? örneğin ben katılmak istiyorum ama yaşa takılıyorum şuan

-Emeklilikte değilde discord'ta yaşa takılanlarda bugün..