Valla bu hocam haklı 15-16-20'ye kadar çok iyi proje fikri olan insan gördüm r10'da bence yaş kısıtlamısını gözden geçirin derim.
Zulaller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir düşünce hocam fakat neden minimum yaş 22 buna anlam veremedim açıkcası ? örneğin ben katılmak istiyorum ama yaşa takılıyorum şuan

-Emeklilikte değilde discord'ta yaşa takılanlarda bugün..