Ticaret amaçlı tel no paylaşmaya korkar oldum
11
●158
- 10-03-2021, 19:45:45Aynısını ben yaşadım , gecenin 4 ünde hizmet almak için arayan mı saçma saçma soru sormak için arayan mı ararsınız sonrasında +44 e geçtim kafam rahat
- 10-03-2021, 19:47:10İki numara kullanacaksınız. Ticaret konuları için bir adet. Bir adet özel numaranız. Özel müşterilerinize ve daha önceden iş yaptıklarınıza kendi numaranızı verirsiniz. Bu tarz sorunlar yaşamazsınız.
- 10-03-2021, 19:48:41ben her ilanımda tel no paylaşırım 6 aydır sorun yaşamadım dün gece 4 te aradılar. Kimi aradınız diyorum ben numaranızı buldumda nasılsınız diyor ben diyorum kimi aradınız yanlış aradınız herhalde sizi tanımıyorum, o diyor ben sizi buldum diyor ve birşeyi söylememi bekliyor
