ben her ilanımda tel no paylaşırım 6 aydır sorun yaşamadım dün gece 4 te aradılar. Kimi aradınız diyorum ben numaranızı buldumda nasılsınız diyor ben diyorum kimi aradınız yanlış aradınız herhalde sizi tanımıyorum, o diyor ben sizi buldum diyor ve birşeyi söylememi bekliyor