Bende birkaç kişiyle paylaştım son 1 haftadır düzenli olarak sabahları aranıyorum. Reklam smsleri hiç eksik olmuyor.

Numara paylaşmak istemeyince de karşı tarafın içine bir kurt düşüyor o ticaret gerçekleşmiyor. Yine de vermiyorum artık numaramı.