Ticaret amaçlı tel no paylaşmaya korkar oldum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ticaret amaçlı tel no paylaşmaya korkar oldum
11
●
158
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ticaret amaçlı tel no paylaşmaya korkar oldum
1
2
10-03-2021, 19:52:36
#10
caminci
1 milyon dolar verseler yine kişisel kullandığım numarayı internette vermem yedek hat kullanabilirsiniz rahatsız olduğunuzda alırsınız uçak moduna kafa rahat
10-03-2021, 20:01:45
#11
continue
aynı durumu ben de yaşadım hocam verirken 2 kere düşünür oldum
10-03-2021, 20:28:30
#12
PowerKing
silinsin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler