• 09-03-2021, 15:14:40
    #1
    Evime aylardır 3 aşağı 5 yukarı aynı fatura gelirdi 60-70 civarı.
    2 yıldır evde ne kadar elektrik tüketimi yapıyorsak yine aynı.
    Hatta geçen ay 90 küsür gelince tasarrufa bile gittik.
    Bugün gelen fatura 120 küsür tl.
    3 ayda fatura 2 katına çıktı.
  • 09-03-2021, 15:16:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sapıtmayan bir şey kalmadı maalesef. doğalgaz en sonda olduğu halde ısınamayıp 300 den aşağı gelmiyor.
  • 09-03-2021, 15:17:15
    #3
    Bizde de durum aynı iki yıl öncesine kadar 100 TL civarında olan fatura artık 200-250 TL arası geliyor
  • 09-03-2021, 15:17:38
    #4
    VipsMedya.Com
    durum aynı hocam
  • 09-03-2021, 15:17:42
    #5
    Mesken 1 Kw = 0,797539 TL (Vergiler dahil)

    Bir önceki fatura ile güncel fatura arasındaki farkı hesaplayabilirsiniz.
  • 09-03-2021, 15:18:18
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elektrik tüketimi üzerinden enerji fonu, TRT payı, elektrik (belediye) tüketim vergisi ve KDV olmak üzere dört farklı vergi alınmaktadır. Vergi oranları, abone grubuna göre değişebilir. Elektrik vergilerine ne kadar ödediğinizi faturanın alt bölümünde görebilirsiniz. Mesken abonelerinin elektrik fatura borcunun %21'ini vergilerin oluşturduğunu biliyor muydunuz?
  • 09-03-2021, 15:19:40
    #7
    Hocam ben bununla ilgili çok konu açtım konulara yazdım

    bu ülkede devletin bir an önce tek tip fatura sistemine geçmesi gerek böyle olmaz

    elektrik su doğal gaz tek tip ek olarak istenirse internet istenmez 3 önemli ihtiyaç tek tip olması gerek ve ülkede bölgesel ve hane başı olması gerek yoksa başka türlü çıkılmaz
  • 09-03-2021, 15:20:26
    #8
    direnmedikçe böyle devam edecek
  • 09-03-2021, 15:27:03
    #9
    100-120 gelen fatura 300'e yakın geliyor.