• 09-03-2021, 15:47:30
    #10
    kwh saat artiyor mesela bende ik ifatura var birisi 0.634 diğeri 0.644
  • 09-03-2021, 16:00:51
    #11
    nedenini bilmiyor musunuz yani
  • 09-03-2021, 16:02:27
    #12
    Marka Mimarisi
    Memlekette garip şeyler oluyor
  • 09-03-2021, 16:10:51
    #13
    Platin üye
    1 kW = 0.30 iken sözleşme imzalanmıştım hey gidi hey ekonomiyi bilmem ama şahlandı elektrik faturası gidiyor.
  • 09-03-2021, 16:16:44
    #14
    Bende diyorum sadece bende mi böyle, 60 ile 80 gelen elektrik faturası şu anda 140 150 civarı. Kaldı ki evde kurutma makinası var çalıştırmıyoruz, fırın ayda bir yada maksimum iki. Klima var sadece yazın çalışıyor. Çamaşır makinası desen haftada 2, 3 çalışıyor, oda a+++ makina.
  • 09-03-2021, 16:17:27
    #15
    Su düşük gelmiş 60 civarı idi 33 gelmiş . 15gun yoktuk Şubat'ta ona rağmen 80-100 arası gelen elektrik 15gun olmamamiza rağmen 108gelmis. Doğalgaz bir önceki ay tam yaktık 360geldi bu ay sadece 15gun yaktık 320geldi.