Bende diyorum sadece bende mi böyle, 60 ile 80 gelen elektrik faturası şu anda 140 150 civarı. Kaldı ki evde kurutma makinası var çalıştırmıyoruz, fırın ayda bir yada maksimum iki. Klima var sadece yazın çalışıyor. Çamaşır makinası desen haftada 2, 3 çalışıyor, oda a+++ makina.