Konu
Elektrik faturası neden sapıttı?
09-03-2021, 16:17:27
#15
dertliA
Su düşük gelmiş 60 civarı idi 33 gelmiş . 15gun yoktuk Şubat'ta ona rağmen 80-100 arası gelen elektrik 15gun olmamamiza rağmen 108gelmis. Doğalgaz bir önceki ay tam yaktık 360geldi bu ay sadece 15gun yaktık 320geldi.