Hocam ben bununla ilgili çok konu açtım konulara yazdım
bu ülkede devletin bir an önce tek tip fatura sistemine geçmesi gerek böyle olmaz
elektrik su doğal gaz tek tip ek olarak istenirse internet istenmez 3 önemli ihtiyaç tek tip olması gerek ve ülkede bölgesel ve hane başı olması gerek yoksa başka türlü çıkılmaz