Evime aylardır 3 aşağı 5 yukarı aynı fatura gelirdi 60-70 civarı.
2 yıldır evde ne kadar elektrik tüketimi yapıyorsak yine aynı.
Hatta geçen ay 90 küsür gelince tasarrufa bile gittik.
Bugün gelen fatura 120 küsür tl.
3 ayda fatura 2 katına çıktı.