• 03-03-2021, 00:50:08
    #37
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin ekonomik gidişatının kötüleşmesi 1 senelik mevzu değil. Merkez bankası verilerini incelerseniz, ayrıca yine ekonomi haberlerini düzenli takip ederseniz zaten olayların buraya geleceği belliydi çok öncesinde. Yatırım alamama olayı da yine 1 yıllık konu değil, öncesinde de yabancı yatırımcılar çok çok büyük ölçüde kaçmıştı zaten. Berat Albayrak`ın kapı kapı dolaşıp kredi aradığı dönemlerden de haberiniz yok anladığım kadarıyla. İfade özgürlüğü konusunda içeride olan gazetecilerin sayısındaki artışa bakabilirsiniz veya tweet attı diye alınanlara. Veya dış güçler muhabbeti yapmayacaksanız çeşitli yurtdışı kuruluşların açıkladığı verilere de bakabilirsiniz bu konudaki. Yani hem ekonomik kötü gidişat hem diğer konularla ilgili google.com.tr üzerinden sayısız kaynağa erişebilirsiniz.

    Bu arada ben demokrasinin iyi seviyede olduğu ülkelerde olması gerekenden bahsediyorum. Şimdi burada çok bu konulara girmek doğru değil ama bana ne gibi ifade özgürlüğü yok gibi bir soru soruyorsanız bu saate kadar olan herşeyi normal görüyorsunuz demektir. Bu saatten sonra ben ne anlatsam değişmez fikriniz ki zaten ülkeden kaçan yabancı yatırımcıyı 1 senedir kaçtı sanıyorsunuz

    Son olarak nasıl ki ünlüler, ünlü oldukları için gazeteciler tarafından görüntülendiklerinde özel hayatın ihlali sayılmıyor ama sıradan vatandaş görüntülenirse özel hayatın ihlali sayılıyorsa siyasetçiler içinde benzer bir durum mevcut. Dediğim gibi siyasetçilere yönelik söylenen sözlerde ki ifade özgürlüğü konusunda yazdıklarım demokrasi konusunda gelişmiş ülkeler için geçerli zaten.
    Değerli hocam yorumunuza ekstra olarak eklemek istediğim bir kaç satırım mevcut.

    Bugün Türkiye Cumhuriyeti üzerinde, ifade özgürlüğü adı altında biten son masal , maalesef Silivri ceza evinde bitmekte , ifade özgürlüğünün bittiği gece aslında balyoz davası adı altında toplanan , askeri personel gazeteci ve benzeri personeller oldu , bugün 15 temmuz hikayesiyle birlikte , maalesef ki memlekette çokta otoriter bir şeyler olmamakta, bugün Türkiye Cumhuriyetini farklı ülkeler ile kıyaslamak bile saçma sapan bir durum , ülke öyle bir duruma geldi ki , sıfır bir araç satarken dünyanın vergisini alırken şimdi 2.ci el satışlarından %5 vergi talep etmeye başladı , ülke öyle bir hale geldi ki , bilmem kaç litrelik yağar kaç TL oldu , burada asıl konuşulması gereken siyaset olmamalı , sadece bir birbirimize , binlerce satır yazar , binlerce güzel cevap alırız ama , kime ne?

    O yüzden saygılarım ile , yoksul yine yoksul , zengin daha fazla zengin.
  • 03-03-2021, 00:50:58
    #38
    RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam emin olun sizinde düzgün işiniz olsaydi Para biriktirip sizde yapardınız o çok ayrı bir konu. Tabi ki bedelli yapabilicekler yapicak. Benim demek istediğim bir savaş çıkınca kimse kaçmaz bunlar geçmişe dayalı kültürümüz oorfumuz adetimiz önemli şeyler ama anlamak istemiyorsanız ne desem boş
    Burda anlamak istemeyen sanirim ben degilim!
    Bu cocuklar vatanini savastan kacmayacak kadar cok seviyorsa ulkeyi talan edenlere, kasayi bosaltanlara, ulkenin gelecek 40 senesini belli sirketlere tapulayan belli olan sahislardan hesap sorardi.
    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...-kullandi.html al sana haber ! Bu binlerce kasa hortumlama olaylardan sadece biri bu arada.
    Buna hesap sormayan birilerine savastan falan bahsetmeyin. Ulke coktan fethedilmis, talan edilmis, tecavuze ugramis !

    Evet, bu cocuklar ulkeyi cok sevse bunlardan hesap sorar, sorgulardi.
    Ama malesef bugun insanlarin cogu sadece guce ve paraya tapar. Ancak mamasi kesildigi anda havlar!
  • 03-03-2021, 01:01:21
    #39
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda anlamak istemeyen sanirim ben degilim!
    Bu cocuklar vatanini savastan kacmayacak kadar cok seviyorsa ulkeyi talan edenlere, kasayi bosaltanlara, ulkenin gelecek 40 senesini belli sirketlere tapulayan belli olan sahislardan hesap sorardi.
    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...-kullandi.html al sana haber ! Bu binlerce kasa hortumlama olaylardan sadece biri bu arada.
    Buna hesap sormayan birilerine savastan falan bahsetmeyin. Ulke coktan fethedilmis, talan edilmis, tecavuze ugramis !

    Evet, bu cocuklar ulkeyi cok sevse bunlardan hesap sorar, sorgulardi.
    Ama malesef bugun insanlarin cogu sadece guce ve paraya tapar. Ancak mamasi kesildigi anda havlar!
    Hocam ne yaşıyorsunuz siz ? Ünlem işaretleri falan. Konuyu saptirmalar falan ? Askerlikten nereye getirdi konuyu. Cidden ne yaşıyorsunuz merak ediyorum konu ile ne alakası var bunun konu yine degisicek.
    İstanbul belediye başkanı 10 TL lik kolanyayi 40 TL ye alınca ses yok , 100 TL lik hazarkasayi 200 TL ye alınca ses yok, izmirde 500 binlik heykeli 1 M e yapılınca ses yok ama başka bir şey görünce herkes otomatik başlıyor konuşmaya. Çözemedim ya. Konuyu ne güzel degistirdiniz öylece. Bedelliden adam buraya nasıl geldi ya aklım aklım almıyor. Allah yardımcınız olsun diyorum ve birdaha beni etiketlememenizi rica ediyor iyi geceler diliyorum
  • 03-03-2021, 01:16:27
    #40
    RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne yaşıyorsunuz siz ? Ünlem işaretleri falan. Konuyu saptirmalar falan ? Askerlikten nereye getirdi konuyu. Cidden ne yaşıyorsunuz merak ediyorum konu ile ne alakası var bunun konu yine degisicek.
    İstanbul belediye başkanı 10 TL lik kolanyayi 40 TL ye alınca ses yok , 100 TL lik hazarkasayi 200 TL ye alınca ses yok, izmirde 500 binlik heykeli 1 M e yapılınca ses yok ama başka bir şey görünce herkes otomatik başlıyor konuşmaya. Çözemedim ya. Konuyu ne güzel degistirdiniz öylece. Bedelliden adam buraya nasıl geldi ya aklım aklım almıyor. Allah yardımcınız olsun diyorum ve birdaha beni etiketlememenizi rica ediyor iyi geceler diliyorum
    Konu nasil fatih portakaldan askerlige geldiyse(!) Askerlikten de buraya gelir. Cozememen, anlamaman senin sorunun, benim degil.

    Bana soyluyorsan benim hepsine sesim var. Her zaman haksizliga karsi durdum. Hamurum boyle. Yukarida bahsettigim mamasi kesilenlerden degilim.
    Normal, aklini kullanarak okursan "ulkeyi talan edenlere, kasayi bosaltanlara" demistim. Orda A partisi B partisi mi demistim?

    Asil sana Allah yardimci olsun. Gorunen o ki buna cok ihtiyacin var.
    Iyi geceler.