• 03-03-2021, 00:20:35
    #28
    RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleştiri ayrı hakaret ayrı öncelikle bu ikisi arasında ki farklı bilmemiz gerekiyor. Eleştiri yapabilirsin ama kimseye hakaret edemezsin Cumhurbaşkanı değil başka biri bile olsa. Bu düşünceniz benim için olumsuz yanı hocam. Ayrıca konuyu başka yerlere getirdiniz siz 😂
    Yatırım almamasinin baş faktörü Corona hocam baş sebeblere ifade özgürlüğü yazmışsınız ama yanlışlık oldu galiba 😂 ne gibi ifade özgürlüğü yok bana açıklar mısınız? Cumhurbaşkanına hakaret edip ceza almıyorsun 😂
    Ülkenin ekonomik gidişatının kötüleşmesi 1 senelik mevzu değil. Merkez bankası verilerini incelerseniz, ayrıca yine ekonomi haberlerini düzenli takip ederseniz zaten olayların buraya geleceği belliydi çok öncesinde. Yatırım alamama olayı da yine 1 yıllık konu değil, öncesinde de yabancı yatırımcılar çok çok büyük ölçüde kaçmıştı zaten. Berat Albayrak`ın kapı kapı dolaşıp kredi aradığı dönemlerden de haberiniz yok anladığım kadarıyla. İfade özgürlüğü konusunda içeride olan gazetecilerin sayısındaki artışa bakabilirsiniz veya tweet attı diye alınanlara. Veya dış güçler muhabbeti yapmayacaksanız çeşitli yurtdışı kuruluşların açıkladığı verilere de bakabilirsiniz bu konudaki. Yani hem ekonomik kötü gidişat hem diğer konularla ilgili google.com.tr üzerinden sayısız kaynağa erişebilirsiniz.

    Bu arada ben demokrasinin iyi seviyede olduğu ülkelerde olması gerekenden bahsediyorum. Şimdi burada çok bu konulara girmek doğru değil ama bana ne gibi ifade özgürlüğü yok gibi bir soru soruyorsanız bu saate kadar olan herşeyi normal görüyorsunuz demektir. Bu saatten sonra ben ne anlatsam değişmez fikriniz ki zaten ülkeden kaçan yabancı yatırımcıyı 1 senedir kaçtı sanıyorsunuz

    Son olarak nasıl ki ünlüler, ünlü oldukları için gazeteciler tarafından görüntülendiklerinde özel hayatın ihlali sayılmıyor ama sıradan vatandaş görüntülenirse özel hayatın ihlali sayılıyorsa siyasetçiler içinde benzer bir durum mevcut. Dediğim gibi siyasetçilere yönelik söylenen sözlerde ki ifade özgürlüğü konusunda yazdıklarım demokrasi konusunda gelişmiş ülkeler için geçerli zaten.
  • 03-03-2021, 00:22:14
    #29
    TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İfade özgürlüğü, ya vardır ya da yoktur; ama'sı falan olmaz. Türk tipi ifade özgürlüğünün sonucu, Afrika seviyesinde 250$ asgari ücrettir. İnsanın biraz sorgulaması lazım, bu ABD'liler aptal mı da bayraklarının yakılmasını bile özgür bırakmışlar diye. Bu sayede her girişimci oradan çıkıyor, her yatırımcı ABD merkezli çalışıyor. Artık bu kafa değişmeli.
    Hocam bence siz değiştirin. Türkiye kültüre dayalı eskiye dayalı örf adetlerini sayan bir ülkedir. Sen kalkıp da bu ülkede bayrak yakmayı bırak yere atamazsın. Bu düşünceyi önce bırak. ABD de bayrak yakıyorlar diye özgür ülke görmek çok çok çok saçma çok. Başka bir örnek Türkiye de paralı asker lafı olmaz mesela, çünkü herkes görev bilir bunu. Bu tarz şeyler bizde saygı görür. ABD toplama çadırı gibi kim ben gerçek amerikaliyim diyor ki tabi bayrağına saygı duymaz. Biz de öyle bir şey söz konusu değil bu düşünceyi kafanızdan çıkartın. Bana ifade özgürlüğü yok deyip kanıtlar mısın bunu
  • 03-03-2021, 00:22:40
    #30
    Çok şaşırmadım devam 😉
  • 03-03-2021, 00:26:21
    #31
    RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence siz değiştirin. Türkiye kültüre dayalı eskiye dayalı örf adetlerini sayan bir ülkedir. Sen kalkıp da bu ülkede bayrak yakmayı bırak yere atamazsın. Bu düşünceyi önce bırak. ABD de bayrak yakıyorlar diye özgür ülke görmek çok çok çok saçma çok. Başka bir örnek Türkiye de paralı asker lafı olmaz mesela, çünkü herkes görev bilir bunu. Bu tarz şeyler bizde saygı görür. ABD toplama çadırı gibi kim ben gerçek amerikaliyim diyor ki tabi bayrağına saygı duymaz. Biz de öyle bir şey söz konusu değil bu düşünceyi kafanızdan çıkartın. Bana ifade özgürlüğü yok deyip kanıtlar mısın bunu
    Aynen hocam. 19. yy'da da aynı olalım, 21.yy'da da, 2160 yılında da. Sonuçta bir kültürümüz var. Kırmızı et yiyemiyoruz, yurt dışından gelecek 1$'a bile muhtacız, mutsuzuz, refah seviyesi yerlerde, Avrupalının bir asgari ücretle aldığı telefona 7 asgari ücret gömüyoruz, araba alamıyoruz ama olsun, bizim kültürümüz var. Aynı tas, aynı hamam; böyle gelmiş, böyle gider...
  • 03-03-2021, 00:27:00
    #32
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin ekonomik gidişatının kötüleşmesi 1 senelik mevzu değil. Merkez bankası verilerini incelerseniz, ayrıca yine ekonomi haberlerini düzenli takip ederseniz zaten olayların buraya geleceği belliydi çok öncesinde. Yatırım alamama olayı da yine 1 yıllık konu değil, öncesinde de yabancı yatırımcılar çok çok büyük ölçüde kaçmıştı zaten. Berat Albayrak`ın kapı kapı dolaşıp kredi aradığı dönemlerden de haberiniz yok anladığım kadarıyla. İfade özgürlüğü konusunda içeride olan gazetecilerin sayısındaki artışa bakabilirsiniz veya tweet attı diye alınanlara. Veya dış güçler muhabbeti yapmayacaksanız çeşitli yurtdışı kuruluşların açıkladığı verilere de bakabilirsiniz bu konudaki. Yani hem ekonomik kötü gidişat hem diğer konularla ilgili google.com.tr üzerinden sayısız kaynağa erişebilirsiniz.

    Bu arada ben demokrasinin iyi seviyede olduğu ülkelerde olması gerekenden bahsediyorum. Şimdi burada çok bu konulara girmek doğru değil ama bana ne gibi ifade özgürlüğü yok gibi bir soru soruyorsanız bu saate kadar olan herşeyi normal görüyorsunuz demektir. Bu saatten sonra ben ne anlatsam değişmez fikriniz ki zaten ülkeden kaçan yabancı yatırımcıyı 1 senedir kaçtı sanıyorsunuz

    Son olarak nasıl ki ünlüler, ünlü oldukları için gazeteciler tarafından görüntülendiklerinde özel hayatın ihlali sayılmıyor ama sıradan vatandaş görüntülenirse özel hayatın ihlali sayılıyorsa siyasetçiler içinde benzer bir durum mevcut. Dediğim gibi siyasetçilere yönelik söylenen sözlerde ki ifade özgürlüğü konusunda yazdıklarım demokrasi konusunda gelişmiş ülkeler için geçerli zaten.
    Öncelikle Google kullanmayı bilmek önemli veya haberleri doğru düzgün izlemek önemli.
    İçeride ki gazetecilerin ne için içeride olduğunu öğrenince yazarsanız sevinirim hocam.
    Hiçbiri gazetecilikten içeride değil önce bunu bilin. Hala bana ifade özgürlüğü nerede nasıl olmadığını söylemediniz ve başka konulara geçiş yapıyorsunuz
  • 03-03-2021, 00:29:01
    #33
    TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam. 19. yy'da da aynı olalım, 21.yy'da da, 2160 yılında da. Sonuçta bir kültürümüz var. Kırmızı et yiyemiyoruz, yurt dışından gelecek 1$'a bile muhtacız, mutsuzuz, refah seviyesi yerlerde, Avrupalının bir asgari ücretle aldığı telefona 7 asgari ücret gömüyoruz, araba alamıyoruz ama olsun, bizim kültürümüz var. Aynı tas, aynı hamam; böyle gelmiş, böyle gider...
    Benim sorduğum soruya cevap vermeyip sürekli konudan konuya atlamaniz çok güzel hocam. Bu konuları da uzun uzun tartışmak isterdim ama burada olmuyor.
    İfade özgürlüğünün nerede olmadığını hala söylemediniz bana
  • 03-03-2021, 00:32:02
    #34
    RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bir örnek Türkiye de paralı asker lafı olmaz mesela, çünkü herkes görev bilir bunu.
    Bedelli Basvurularindan goruyoruz ne kadar "gorev bilindigini" ! An itibariyle Turkiyede normal askerlerin cogu bedelli icin gerekli olan parasi olmayan garibanlarin cocuklaridir.
    Digerlerin cocuklari ya parayla ya da siyasetcilerin cocuklari gibi curuk raporu alarak askerlikten yirtiyorlar... Olan garibana oluyor.
  • 03-03-2021, 00:41:46
    #35
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedelli Basvurularindan goruyoruz ne kadar "gorev bilindigini" ! An itibariyle Turkiyede normal askerlerin cogu bedelli icin gerekli olan parasi olmayan garibanlarin cocuklaridir.
    Digerlerin cocuklari ya parayla ya da siyasetcilerin cocuklari gibi curuk raporu alarak askerlikten yirtiyorlar... Olan garibana oluyor.
    Hocam emin olun sizinde düzgün işiniz olsaydi Para biriktirip sizde yapardınız o çok ayrı bir konu. Tabi ki bedelli yapabilicekler yapicak. Benim demek istediğim bir savaş çıkınca kimse kaçmaz bunlar geçmişe dayalı kültürümüz oorfumuz adetimiz önemli şeyler ama anlamak istemiyorsanız ne desem boş
  • 03-03-2021, 00:45:48
    #36
    RedlineModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam emin olun sizinde düzgün işiniz olsaydi Para biriktirip sizde yapardınız o çok ayrı bir konu. Tabi ki bedelli yapabilicekler yapicak. Benim demek istediğim bir savaş çıkınca kimse kaçmaz bunlar geçmişe dayalı kültürümüz oorfumuz adetimiz önemli şeyler ama anlamak istemiyorsanız ne desem boş
    Para ile vatan görevinin alınmasını bende etik bulmuyorum sadece türkiye için değil tüm dünya zengini evde oturacak gariban askere gidecek