• 26-02-2021, 12:30:07
    #1
    herhangi bir hizmet ya da hesap vb satış yapan kişilerin ısrarla hiçbir şablona uymadan ve Türkçeyi katlederek bodoslama olarak entry girmesi sizi de gıcık ediyor mu ?
    bir kere hiçbir şey anlaşılmıyor ki..

    örnek : xK takipçili İnsta hesabı , vallah ucuza vercem . Vatsap xxxx.xxxx.xxxx..xxx
  • 26-02-2021, 12:31:05
    #2
    ettikçe reportluyorum.
  • 26-02-2021, 12:31:14
    #3
    gıcık etmiyor , fazla kafaya takmayın hocam
  • 26-02-2021, 12:33:34
    #4
    Değerli hocam, eleştirirken eleştirilecek yerleriniz var bildireyim dedim.
    Evet, haklısınız Türkçenin katledilmesi ve yazım kurallarına uyulmaması insanı gıcık ediyor.

    Örnek: Cümleler büyük harfle başlar, kısaltmalara nokta konulması, vb.
  • 26-02-2021, 12:33:46
    #5
    etry diyerek Türkçe'yi şaha kaldırdınız tebrik ederim. imla hatalarına uymamak değil sadece olay.

    eleştiri yaparken biraz kendimize bakmamız gerek.

    amacım hatanızı ortaya çıkartmak değil empati kurmanıza yardımcı olmak.
  • 26-02-2021, 12:34:19
    #6
    Genelde yeni üyeler yapıyor zaman geçtikçe alışıyorlar 😂
  • 26-02-2021, 12:36:38
    #7
    Ben ilk başvurumda bile bu kadar Türkçe'yi katletmemiştim ama
  • 26-02-2021, 12:37:25
    #8
    ******'da İnglizce dil bilgisi testi yapılıyor, aslında r10'da da olsa iyi olur gibi
    • tahaerdem
    • Glycon
    tahaerdem ve Glycon bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 26-02-2021, 12:37:57
    #9
    Öyle olan konuları okumadan çıkıyorum 😊