herhangi bir hizmet ya da hesap vb satış yapan kişilerin ısrarla hiçbir şablona uymadan ve Türkçeyi katlederek bodoslama olarak entry girmesi sizi de gıcık ediyor mu ?
bir kere hiçbir şey anlaşılmıyor ki..
örnek : xK takipçili İnsta hesabı , vallah ucuza vercem . Vatsap xxxx.xxxx.xxxx..xxx
Tek sıra yazma saçmalığı (R10+)
15
●235
- 26-02-2021, 12:33:46etry diyerek Türkçe'yi şaha kaldırdınız tebrik ederim. imla hatalarına uymamak değil sadece olay.
eleştiri yaparken biraz kendimize bakmamız gerek.
amacım hatanızı ortaya çıkartmak değil empati kurmanıza yardımcı olmak.
