Konu
Tek sıra yazma saçmalığı (R10+)
26-02-2021, 12:33:46
#5
delikanli53
etry diyerek Türkçe'yi şaha kaldırdınız tebrik ederim. imla hatalarına uymamak değil sadece olay.
eleştiri yaparken biraz kendimize bakmamız gerek.
amacım hatanızı ortaya çıkartmak değil empati kurmanıza yardımcı olmak.