herhangi bir hizmet ya da hesap vb satış yapan kişilerin ısrarla hiçbir şablona uymadan ve Türkçeyi katlederek bodoslama olarak entry girmesi sizi de gıcık ediyor mu ?
bir kere hiçbir şey anlaşılmıyor ki..
örnek : xK takipçili İnsta hesabı , vallah ucuza vercem . Vatsap xxxx.xxxx.xxxx..xxx