• 23-02-2021, 23:14:50
    #19
    Üyeliği durduruldu
    hyr
  • 24-02-2021, 00:54:38
    #20
    Platin üye
    şuan böyle birşey düşünmüyorum,
    ilk iğneyi vurulanlar biraz yorum yapmaya başlasın, daha sonra gündeme göre hareket ederiz
  • 24-02-2021, 01:18:36
    #21
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönüllü denek (kobay) oluyorsunuz. Vurulduğunuz aşının daha 3. faz çalışması bitmiş değil. En erken bitenin oda olumlu ihtimal 2021 sonu. Ayrıca vurulan aşı plasebo aşısı da olabilir. Sizde aşı vuruldum virüsten korunuyorum sanırsınız.
    Plasebo ne alaka Hocam?
    Gönüllü faz1-2-3 çalışmaları bitti; aşılama başladı bile. Şuan 7.453.239 kişi vurulmuş.
    Bakanlık muhtemelen 10 milyondan sonra, çıkan koruyucu veriyi paylaşacaktır. Aralıkta ki çıkan koruyuculuk verisi %91 idi.
    Bu aşıya hayır diyen arkadaşlar; Covid'in 4. günü gece tek düşündüğüm; zaten işimi ellerimle hallediyorum şu bacaklarımı kessem mi? Ben böyle diz ve kemik ağrısı yaşamadım.
    Bu arada bu aşı inaktif; semptomların olacağı gibi, covid olma ihtimaliniz %0 değildir.
  • 24-02-2021, 03:53:58
    #22
    Aşı olacağım dedim ve oldum.Çok şükür şimdiye kadar kol agrisi dahil bir yan etkisini görmedim.
  • 24-02-2021, 03:59:50
    #23
    sıra gelse de olsak .. tabiki evet
  • 24-02-2021, 10:38:02
    #24
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plasebo ne alaka Hocam?
    Gönüllü faz1-2-3 çalışmaları bitti; aşılama başladı bile. Şuan 7.453.239 kişi vurulmuş.
    Bakanlık muhtemelen 10 milyondan sonra, çıkan koruyucu veriyi paylaşacaktır. Aralıkta ki çıkan koruyuculuk verisi %91 idi.
    Bu aşıya hayır diyen arkadaşlar; Covid'in 4. günü gece tek düşündüğüm; zaten işimi ellerimle hallediyorum şu bacaklarımı kessem mi? Ben böyle diz ve kemik ağrısı yaşamadım.
    Bu arada bu aşı inaktif; semptomların olacağı gibi, covid olma ihtimaliniz %0 değildir.
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.
    https://www.google.com/amp/s/www.gaz...-haber-1511611

    LoTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı olacağım dedim ve oldum.Çok şükür şimdiye kadar kol agrisi dahil bir yan etkisini görmedim.
    Levent Kırca'nın skecinde ki gibi kurt adam olunmuyor hocam. Uzun vadede çıkıyor sorunlar. Umarım çıkmaz.
  • 24-02-2021, 11:53:41
    #25
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.
    https://www.google.com/amp/s/www.gaz...-haber-1511611

    Paylaştığın haberi okuduğuna emin misin Hocam?
    Hacettepe özel olarak, KLİNİK bir çalışma yürütüyor.
    Sağlık Bakanlığı kendi testleriyle FAZ3'ü tamamladı. Hacettepe gibi birçok üniversite veya özel kuruluşlar akademik ve ar-ge çalışmaları için farklı yöntemler belirleyebiliyorlar, bu yasal ve olumlu.
    Bu yazdıklarımın altına paraf atayım mı
  • 24-02-2021, 11:54:53
    #26
    10. mutasyonda olacam.
  • 24-02-2021, 12:33:51
    #27
    Olun ki bitsin korona. Çarşıda dolaşınca insanların çaresizliğini görünce bitsin istiyor ve aşılanıyoruz. Aşı istemezükçü olmayın.