Covid19 Aşısı Vurulmayı Düşünüyormusunuz ?
31
●412
- 24-02-2021, 00:54:38şuan böyle birşey düşünmüyorum,
ilk iğneyi vurulanlar biraz yorum yapmaya başlasın, daha sonra gündeme göre hareket ederiz
- 24-02-2021, 01:18:36Plasebo ne alaka Hocam?constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönüllü faz1-2-3 çalışmaları bitti; aşılama başladı bile. Şuan 7.453.239 kişi vurulmuş.
Bakanlık muhtemelen 10 milyondan sonra, çıkan koruyucu veriyi paylaşacaktır. Aralıkta ki çıkan koruyuculuk verisi %91 idi.
Bu aşıya hayır diyen arkadaşlar; Covid'in 4. günü gece tek düşündüğüm; zaten işimi ellerimle hallediyorum şu bacaklarımı kessem mi?
Ben böyle diz ve kemik ağrısı yaşamadım.
Bu arada bu aşı inaktif; semptomların olacağı gibi, covid olma ihtimaliniz %0 değildir. - 24-02-2021, 10:38:02Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.google.com/amp/s/www.gaz...-haber-1511611
Levent Kırca'nın skecinde ki gibi kurt adam olunmuyor hocam. Uzun vadede çıkıyor sorunlar. Umarım çıkmaz.LoTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-02-2021, 11:53:41constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaştığın haberi okuduğuna emin misin Hocam?
Hacettepe özel olarak, KLİNİK bir çalışma yürütüyor.
Sağlık Bakanlığı kendi testleriyle FAZ3'ü tamamladı. Hacettepe gibi birçok üniversite veya özel kuruluşlar akademik ve ar-ge çalışmaları için farklı yöntemler belirleyebiliyorlar, bu yasal ve olumlu.
Bu yazdıklarımın altına paraf atayım mı
- 24-02-2021, 12:33:51Olun ki bitsin korona. Çarşıda dolaşınca insanların çaresizliğini görünce bitsin istiyor ve aşılanıyoruz. Aşı istemezükçü olmayın.
Ben böyle diz ve kemik ağrısı yaşamadım.