Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plasebo ne alaka Hocam?
Gönüllü faz1-2-3 çalışmaları bitti; aşılama başladı bile. Şuan 7.453.239 kişi vurulmuş.
Bakanlık muhtemelen 10 milyondan sonra, çıkan koruyucu veriyi paylaşacaktır. Aralıkta ki çıkan koruyuculuk verisi %91 idi.
Bu aşıya hayır diyen arkadaşlar; Covid'in 4. günü gece tek düşündüğüm; zaten işimi ellerimle hallediyorum şu bacaklarımı kessem mi? Ben böyle diz ve kemik ağrısı yaşamadım.
Bu arada bu aşı inaktif; semptomların olacağı gibi, covid olma ihtimaliniz %0 değildir.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın.
https://www.google.com/amp/s/www.gaz...-haber-1511611

LoTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşı olacağım dedim ve oldum.Çok şükür şimdiye kadar kol agrisi dahil bir yan etkisini görmedim.
Levent Kırca'nın skecinde ki gibi kurt adam olunmuyor hocam. Uzun vadede çıkıyor sorunlar. Umarım çıkmaz.