constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönüllü denek (kobay) oluyorsunuz. Vurulduğunuz aşının daha 3. faz çalışması bitmiş değil. En erken bitenin oda olumlu ihtimal 2021 sonu. Ayrıca vurulan aşı plasebo aşısı da olabilir. Sizde aşı vuruldum virüsten korunuyorum sanırsınız.
Plasebo ne alaka Hocam?
Gönüllü faz1-2-3 çalışmaları bitti; aşılama başladı bile. Şuan 7.453.239 kişi vurulmuş.
Bakanlık muhtemelen 10 milyondan sonra, çıkan koruyucu veriyi paylaşacaktır. Aralıkta ki çıkan koruyuculuk verisi %91 idi.
Bu aşıya hayır diyen arkadaşlar; Covid'in 4. günü gece tek düşündüğüm; zaten işimi ellerimle hallediyorum şu bacaklarımı kessem mi? Ben böyle diz ve kemik ağrısı yaşamadım.
Bu arada bu aşı inaktif; semptomların olacağı gibi, covid olma ihtimaliniz %0 değildir.