Tanı konulmamış bilinmeyen bir immun yetmezlik durumunda genç de olsanız ölümcül olabilir. Ki olmeseniz bile ayakta atlatacağınızın malesef garantisi yok yoğun bakım, hastane zorlu süreçler.
Ben oldum aşımı, herhangi bir yan etki olmadı. 2 doz da bitti. Bu şekildeki küresel salgınlardan kurtulmanın yolu aşılamadan geçiyor.
Sağlıklı günler dilerim
Covid19 Aşısı Vurulmayı Düşünüyormusunuz ?
31
●412
- 23-02-2021, 21:02:49Ailemden vurulanlar var gelecek ay antikor sonuçlarına bakacağız. Uzun zamandır çin aşısı vurulmayı düşünüyordum ailemdekileri görünce sıra geldiği gibi vurulacağım. Bana herhangi bir bilim tezi olmadan teorilere göre konuşanlara kulak assaydım evsiz şarapçı olarak sokaklarda şimdiye ölmüş olurdum.
- 23-02-2021, 21:23:12Evet hocam alman aşısını suan bazı avrupa Ülkeri bile istemiyor kendi kaynakları yazıyor yani.Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende duymadım çin aşisinda sorun ama etkiside önemli tabi.
Bencede hocamnozver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Antikor sonuçları na baktirinca paylaşabilirmisinizDemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Grip gibi her sene vurulacak deniliyor bekleyip göreceğizmavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-02-2021, 21:30:31https://www.youtube.com/watch?v=Cyjf9ojm5j0
Bak biz aşı olduk eğleniyoruz herşey yolunda aşıyı alın sizlerde eğlenin hayatınıza devam edin