• 23-02-2021, 21:02:23
    #10
    Tanı konulmamış bilinmeyen bir immun yetmezlik durumunda genç de olsanız ölümcül olabilir. Ki olmeseniz bile ayakta atlatacağınızın malesef garantisi yok yoğun bakım, hastane zorlu süreçler.

    Ben oldum aşımı, herhangi bir yan etki olmadı. 2 doz da bitti. Bu şekildeki küresel salgınlardan kurtulmanın yolu aşılamadan geçiyor.

    Sağlıklı günler dilerim
  • 23-02-2021, 21:02:49
    #11
    Ailemden vurulanlar var gelecek ay antikor sonuçlarına bakacağız. Uzun zamandır çin aşısı vurulmayı düşünüyordum ailemdekileri görünce sıra geldiği gibi vurulacağım. Bana herhangi bir bilim tezi olmadan teorilere göre konuşanlara kulak assaydım evsiz şarapçı olarak sokaklarda şimdiye ölmüş olurdum.
  • 23-02-2021, 21:03:26
    #12
    1. Doz tamam 2. Doz yakında..
  • 23-02-2021, 21:06:06
    #13
    Bilmiyorum. Ama hayır cevabı daha ağır basıyor gibi. Her gün bir mutasyon haberi çıkıyor bi yerlerde mutasyona etkisi falan var mı yok mu bilmiyorum.
  • 23-02-2021, 21:20:17
    #14
    evet tabii ki de evet
  • 23-02-2021, 21:23:12
    #15
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alman aşılarının gemişi karanlık gibi geldi birkaç makalede okumuş ve izlemiştim geçmişleri baya hemde baya karanlıkmış. denk gelirse yine atarım.
    çin için daha olumsuz bir yorum yapılmadı Türkiyede daha bu aşıyı vurulup ölende duymadık yada ben daha duymadım.
    aşı olurmusun konusuna gelince.. benim yaşıma gelene kadar sanırım koronada bitmiş olur.
    Evet hocam alman aşısını suan bazı avrupa Ülkeri bile istemiyor kendi kaynakları yazıyor yani.
    Bende duymadım çin aşisinda sorun ama etkiside önemli tabi.
    nozver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanı konulmamış bilinmeyen bir immun yetmezlik durumunda genç de olsanız ölümcül olabilir. Ki olmeseniz bile ayakta atlatacağınızın malesef garantisi yok yoğun bakım, hastane zorlu süreçler.

    Ben oldum aşımı, herhangi bir yan etki olmadı. 2 doz da bitti. Bu şekildeki küresel salgınlardan kurtulmanın yolu aşılamadan geçiyor.

    Sağlıklı günler dilerim
    Bencede hocam
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailemden vurulanlar var gelecek ay antikor sonuçlarına bakacağız. Uzun zamandır çin aşısı vurulmayı düşünüyordum ailemdekileri görünce sıra geldiği gibi vurulacağım. Bana herhangi bir bilim tezi olmadan teorilere göre konuşanlara kulak assaydım evsiz şarapçı olarak sokaklarda şimdiye ölmüş olurdum.
    Antikor sonuçları na baktirinca paylaşabilirmisiniz
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorum. Ama hayır cevabı daha ağır basıyor gibi. Her gün bir mutasyon haberi çıkıyor bi yerlerde mutasyona etkisi falan var mı yok mu bilmiyorum.
    Grip gibi her sene vurulacak deniliyor bekleyip göreceğiz
  • 23-02-2021, 21:30:31
    #16
    https://www.youtube.com/watch?v=Cyjf9ojm5j0


    Bak biz aşı olduk eğleniyoruz herşey yolunda aşıyı alın sizlerde eğlenin hayatınıza devam edin
  • 23-02-2021, 23:04:13
    #17
    İzole, izole tekrar izole eden varsa paylaşsın dünya ile
  • 23-02-2021, 23:08:00
    #18
    Çevremde 10 kişiden fazla olan oldu
    Sıra bana gelince ben de olacağım