Tanı konulmamış bilinmeyen bir immun yetmezlik durumunda genç de olsanız ölümcül olabilir. Ki olmeseniz bile ayakta atlatacağınızın malesef garantisi yok yoğun bakım, hastane zorlu süreçler.

Ben oldum aşımı, herhangi bir yan etki olmadı. 2 doz da bitti. Bu şekildeki küresel salgınlardan kurtulmanın yolu aşılamadan geçiyor.

Sağlıklı günler dilerim