THK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İndirimli sıvı yağ kuyruğu
18
●333
- 13-02-2021, 17:54:57Üyeliği durdurulduBüyük konuşmanın ne kadar tehlikeli olduğu şekil a da ...arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2021, 18:27:36Oradaki insanlar da demekki 40 kere düşündü ekonomik varlıkları ucuz olana gitmeye itti yoksa lüks bir marketten pahalısını öyle basitçe risk e girmeden tamamen sosyal mesafe ve hijyen kuralları ile yapardı ama yapamadılar işteWebdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçin demek kuraldan önce gelmiş kusura bakma - 13-02-2021, 18:29:31sana katılmıyorum. bu zihniyet meselesi. emin ol o insanlar arasında alım gücü yerinde olanlar da var.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2021, 18:38:24Peki olmayanları ne yapacağızWebdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomi güzel olsa yağ fiyatları artmayacaktı geçen sene hiç yağ kuyruğu var mı idi bu şekil yada 6 ay önce yoktu
Aynı şekilde fiyatı aşırı artmasa olmayacaktı o kuyruk orada bazen insan şunu düşüne biliyor tamam hasta olma risk im var ama ya aç kalır ölürsem korkusu da geliyor sonuçta hasta olup iyileşme oranı ölüp dirilmeden daha yüksek ölmek mi hasta olmak mı bir seçim yapıyorlar - 13-02-2021, 18:41:31çok duygusal yaklaşıyorsunuz. ben de çok zengin değilim sonuçta, orta gelirli bir vatandaşım. zamları falan bir kenara bırakın, bizim insanımız kampanyayı indirimi duyunca unutuyor diğer her şeyi. bugün gıda maddesi dışında farklı birşey için de güzel bir indirim yapın, onun için de birbirleriyle yarışırlar. tekrarlıyorum, zihniyet meselesi.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2021, 18:45:25Tabi olabilir sizde haklı görüşlere sahipsiniz bende son cümlelerinize katılıyorum.Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama dediğim gibi orada ihtiyaçları için olanları da es geçemiyorum işte bir nevi
Umarım yakın zamanda ülkemizin daha sağlam ve yüksek alım güçüne kavuşması dilekleri ile.
Esen kalın - 13-02-2021, 18:47:1680 lerde tüp ve şeker kuyrugu vardı uzay çağında yağ.Sussam olmuyor susmazsam olmaz lafı varya işte durum tamda bu