• 13-02-2021, 17:17:10
    #10
    THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baslik ile icerigin nasil sacma oldugu belli kuyruk nerde?
    evet sıra yani kuyruk yok türk insanımız nedir bilmediği için. doğru başlık indirimli sıvı yağ için birbirini ezen insanlar olmalıydı.
  • 13-02-2021, 17:21:49
    #11
    Bunlar iste haline sukrederler.Dua ederler ucuza yağ bulduk diye.Allah akil fikir versin.
  • 13-02-2021, 17:54:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    unuttunuz heralde yağ kuyruklarını gaz kuyruklarını diyenler nerede
    Büyük konuşmanın ne kadar tehlikeli olduğu şekil a da ...
  • 13-02-2021, 18:27:36
    #13
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır 10 liradan verse ne olur, canınızın hiç mi değeri yok. biz ekmek almaya çıkarken 40 defa düşünüyoruz, şu ortama bak. yazık.
    Oradaki insanlar da demekki 40 kere düşündü ekonomik varlıkları ucuz olana gitmeye itti yoksa lüks bir marketten pahalısını öyle basitçe risk e girmeden tamamen sosyal mesafe ve hijyen kuralları ile yapardı ama yapamadılar işte
    Geçin demek kuraldan önce gelmiş kusura bakma
  • 13-02-2021, 18:29:31
    #14
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oradaki insanlar da demekki 40 kere düşündü ekonomik varlıkları ucuz olana gitmeye itti yoksa lüks bir marketten pahalısını öyle basitçe risk e girmeden tamamen sosyal mesafe ve hijyen kuralları ile yapardı ama yapamadılar işte
    Geçin demek kuraldan önce gelmiş kusura bakma
    sana katılmıyorum. bu zihniyet meselesi. emin ol o insanlar arasında alım gücü yerinde olanlar da var.
  • 13-02-2021, 18:38:24
    #15
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana katılmıyorum. bu zihniyet meselesi. emin ol o insanlar arasında alım gücü yerinde olanlar da var.
    Peki olmayanları ne yapacağız
    Ekonomi güzel olsa yağ fiyatları artmayacaktı geçen sene hiç yağ kuyruğu var mı idi bu şekil yada 6 ay önce yoktu
    Aynı şekilde fiyatı aşırı artmasa olmayacaktı o kuyruk orada bazen insan şunu düşüne biliyor tamam hasta olma risk im var ama ya aç kalır ölürsem korkusu da geliyor sonuçta hasta olup iyileşme oranı ölüp dirilmeden daha yüksek ölmek mi hasta olmak mı bir seçim yapıyorlar
  • 13-02-2021, 18:41:31
    #16
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki olmayanları ne yapacağız
    Ekonomi güzel olsa yağ fiyatları artmayacaktı geçen sene hiç yağ kuyruğu var mı idi bu şekil yada 6 ay önce yoktu
    Aynı şekilde fiyatı aşırı artmasa olmayacaktı o kuyruk orada bazen insan şunu düşüne biliyor tamam hasta olma risk im var ama ya aç kalır ölürsem korkusu da geliyor sonuçta hasta olup iyileşme oranı ölüp dirilmeden daha yüksek ölmek mi hasta olmak mı bir seçim yapıyorlar
    çok duygusal yaklaşıyorsunuz. ben de çok zengin değilim sonuçta, orta gelirli bir vatandaşım. zamları falan bir kenara bırakın, bizim insanımız kampanyayı indirimi duyunca unutuyor diğer her şeyi. bugün gıda maddesi dışında farklı birşey için de güzel bir indirim yapın, onun için de birbirleriyle yarışırlar. tekrarlıyorum, zihniyet meselesi.
  • 13-02-2021, 18:45:25
    #17
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok duygusal yaklaşıyorsunuz. ben de çok zengin değilim sonuçta, orta gelirli bir vatandaşım. zamları falan bir kenara bırakın, bizim insanımız kampanyayı indirimi duyunca unutuyor diğer her şeyi. bugün gıda maddesi dışında farklı birşey için de güzel bir indirim yapın, onun için de birbirleriyle yarışırlar. tekrarlıyorum, zihniyet meselesi.
    Tabi olabilir sizde haklı görüşlere sahipsiniz bende son cümlelerinize katılıyorum.
    Ama dediğim gibi orada ihtiyaçları için olanları da es geçemiyorum işte bir nevi
    Umarım yakın zamanda ülkemizin daha sağlam ve yüksek alım güçüne kavuşması dilekleri ile.
    Esen kalın
  • 13-02-2021, 18:47:16
    #18
    80 lerde tüp ve şeker kuyrugu vardı uzay çağında yağ.Sussam olmuyor susmazsam olmaz lafı varya işte durum tamda bu