HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki olmayanları ne yapacağız
Ekonomi güzel olsa yağ fiyatları artmayacaktı geçen sene hiç yağ kuyruğu var mı idi bu şekil yada 6 ay önce yoktu
Aynı şekilde fiyatı aşırı artmasa olmayacaktı o kuyruk orada bazen insan şunu düşüne biliyor tamam hasta olma risk im var ama ya aç kalır ölürsem korkusu da geliyor sonuçta hasta olup iyileşme oranı ölüp dirilmeden daha yüksek ölmek mi hasta olmak mı bir seçim yapıyorlar
çok duygusal yaklaşıyorsunuz. ben de çok zengin değilim sonuçta, orta gelirli bir vatandaşım. zamları falan bir kenara bırakın, bizim insanımız kampanyayı indirimi duyunca unutuyor diğer her şeyi. bugün gıda maddesi dışında farklı birşey için de güzel bir indirim yapın, onun için de birbirleriyle yarışırlar. tekrarlıyorum, zihniyet meselesi.