çok duygusal yaklaşıyorsunuz. ben de çok zengin değilim sonuçta, orta gelirli bir vatandaşım. zamları falan bir kenara bırakın, bizim insanımız kampanyayı indirimi duyunca unutuyor diğer her şeyi. bugün gıda maddesi dışında farklı birşey için de güzel bir indirim yapın, onun için de birbirleriyle yarışırlar. tekrarlıyorum, zihniyet meselesi.
Tabi olabilir sizde haklı görüşlere sahipsiniz bende son cümlelerinize katılıyorum.
Ama dediğim gibi orada ihtiyaçları için olanları da es geçemiyorum işte bir nevi
Umarım yakın zamanda ülkemizin daha sağlam ve yüksek alım güçüne kavuşması dilekleri ile.
Esen kalın