Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana katılmıyorum. bu zihniyet meselesi. emin ol o insanlar arasında alım gücü yerinde olanlar da var.
Peki olmayanları ne yapacağız
Ekonomi güzel olsa yağ fiyatları artmayacaktı geçen sene hiç yağ kuyruğu var mı idi bu şekil yada 6 ay önce yoktu
Aynı şekilde fiyatı aşırı artmasa olmayacaktı o kuyruk orada bazen insan şunu düşüne biliyor tamam hasta olma risk im var ama ya aç kalır ölürsem korkusu da geliyor sonuçta hasta olup iyileşme oranı ölüp dirilmeden daha yüksek ölmek mi hasta olmak mı bir seçim yapıyorlar