apo1221 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Altin Alinirmi?
43
●1.139
- 12-02-2021, 20:10:39O mantıkla baktığınızda evet. Ama yastık altı bir tabir varTheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse durduk yere kuyumcu almıyor
- 12-02-2021, 20:25:12İyi kötü bir arabamız vardı sattık. Babam sordu napalım diye, altın alalım dedim. Ne de olsa güvenilir liman değil mi. 465 TL'den aldık, aldıktan hemen sonra düşmeye başladı. 410 TL'den sattık. Geçenlerde borsaya girelim dedim. Altından ettiğimiz zararı karşılarız dedim. Yyapı diye bir hisseyi gözlemliyordum. 2,70'ten alalım dedim ve aldık. Alır almaz düşmeye başladı. Şimdi 2.40 TL. Yani ilk sırada ben varım, ikinci olabilirsinresidense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2021, 20:40:09Ben aldım 460 da daha düşmez diye 50 lira daha saldı.. Yani çok almadım 30 gram aldım ama öyle.. Yani cesaretin varsa al..
Bende borsada yazın tosladım, hisseden çıktım şuan %300 karda.. Ben sattığım gün -5 puandaydı sattıktan sonra +9 ile kapattı sanki benim satmamı bekledi.. Konya çimento hissesi ben sattığımda 650 mi 550 mi öyle bir rakama düştü.. Yav arkadaş ben anlamıyorum ne biçim şans var.. Hayatım hep böyle.. Gençken heves ettim ilk defa maça gidicem 40 bin bilet var statda bekliyoruz o zaman online olayları falan yok sıra bana geldi bilet bitti dedi adam yav önümde binlerce kişi aldı ya bana gelince mi bitti o zaman anladım bende şans yok..Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-02-2021, 20:50:33Altını maalesef yüksek seviyeden almışsınız. Bu seviye bile (gram 412 lira) kısa vadede kar bekleyenler için alıma müsait değil.Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hissede de en bulaşılmaması gereken gruplardan birine girmişsiniz. Google'da "Yeşil Yapı ceza" diye bir arama yaparsanız ne demek istediğim netleşecektir.
Yatırım tavsiyesi değildir. - 12-02-2021, 21:17:53Sen kazandın hocam...Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütün samimiyetimle söylüyorum Btc alıp size hediye edesim var..

Yada kalan paranızla babaya da söyle btc alın.. hepsine.
Ülke vatan garibanlar aşkına..
Eğer ki düşer perişan olursa btc söz r10 da KaNkim den de izin alarak yardim konusu açacağım...

kimse durduk yere kuyumcu almıyor
