Benim gibisiniz desenize...
425tl idi gr mi 15k lik aldım
Yahu ne çöl bedevisi şansı arkadaş bendeki
Ertesi gün çakıldı 413tl du...
Sinir işler...
Ülkede bir şeyin ucuzlamasini istiyorsanız bana alın.. fiyatı çakılsın...😊
İyi kötü bir arabamız vardı sattık. Babam sordu napalım diye, altın alalım dedim. Ne de olsa güvenilir liman değil mi. 465 TL'den aldık, aldıktan hemen sonra düşmeye başladı. 410 TL'den sattık. Geçenlerde borsaya girelim dedim. Altından ettiğimiz zararı karşılarız dedim. Yyapı diye bir hisseyi gözlemliyordum. 2,70'ten alalım dedim ve aldık. Alır almaz düşmeye başladı. Şimdi 2.40 TL. Yani ilk sırada ben varım, ikinci olabilirsin