• 12-02-2021, 15:03:29
    #10
    bence düşüş trendinde şuan alınmaz yükselişe başladıgı ilk gün alınabilir kendi fikrim.
  • 12-02-2021, 15:03:30
    #11
    Sans isi hocam cok iyi düşüş oldu. Baya yüksekten alanlar var. Kısmet baya kenarda bekleyecek gibi
  • 12-02-2021, 15:04:17
    #12
    Kimse en dibi yakalayamaz.

    Şu aralar almak için doğru zamanlar ama daha da düşebilir bunu bilemeyiz.

    YTD
  • 12-02-2021, 15:05:39
    #13
    Az önce 2 tane çeyrek aldım her an altında çökebilir YTD.
  • 12-02-2021, 15:06:01
    #14
    Ben aldım 20K zararım var.
  • 12-02-2021, 15:06:14
    #15
    kardeş şuan altın dip seviyede ve uçuşa başladımı 1000 lirayı geçer gram. almanın tam zamanı. burdan daha fazla düşmez , 10-20 lira düşmesine bakma fırsatı kaçırma derim.
  • 12-02-2021, 15:09:57
    #16
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce 2 tane çeyrek aldım her an altında çökebilir YTD.
    Benim gibisiniz desenize...
    425tl idi gr mi 15k lik aldım
    Yahu ne çöl bedevisi şansı arkadaş bendeki
    Ertesi gün çakıldı 413tl du...

    Sinir işler...

    Ülkede bir şeyin ucuzlamasini istiyorsanız bana alın.. fiyatı çakılsın...😊
  • 12-02-2021, 15:11:12
    #17
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gibisiniz desenize...
    425tl idi gr mi 15k lik aldım
    Yahu ne çöl bedevisi şansı arkadaş bendeki
    Ertesi gün çakıldı 413tl du...

    Sinir işler...

    Ülkede bir şeyin ucuzlamasini istiyorsanız bana alın.. fiyatı çakılsın...😊
    Kutup ayısı uzun zamandır benimle ilgileniyor sıra size zor gelir
  • 12-02-2021, 15:13:27
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mart 1 gibi yükselecek sanirim