Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi kötü bir arabamız vardı sattık. Babam sordu napalım diye, altın alalım dedim. Ne de olsa güvenilir liman değil mi. 465 TL'den aldık, aldıktan hemen sonra düşmeye başladı. 410 TL'den sattık. Geçenlerde borsaya girelim dedim. Altından ettiğimiz zararı karşılarız dedim. Yyapı diye bir hisseyi gözlemliyordum. 2,70'ten alalım dedim ve aldık. Alır almaz düşmeye başladı. Şimdi 2.40 TL. Yani ilk sırada ben varım, ikinci olabilirsin
Sen kazandın hocam...
Bütün samimiyetimle söylüyorum Btc alıp size hediye edesim var..


Yada kalan paranızla babaya da söyle btc alın.. hepsine.
Ülke vatan garibanlar aşkına..

Eğer ki düşer perişan olursa btc söz r10 da KaNkim den de izin alarak yardim konusu açacağım...