• 12-02-2021, 20:09:26
    #28
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi almayın bence, gram altının 390a düşmesini bekliyorum, ordan destek alamazsa 365 e kadar düşer

    Valla bu gün aldım ama dediğiniz gibi düşerse o zmaanda mutlaka alırım gibi geliyor.
  • 12-02-2021, 20:10:39
    #29
    TheOutsider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam soyle bir olay var, gram altin alinca 24 ayar aliyorsun, kuyumcudan alinan ceyrek vs 22 ayar genellikle. Bide kuyumcular fena komisyon geciriyorlar, internet bankaciligindan alinca genelde al sat arasi maks 3-5 lira makas farkediyor. Yani fiyati aslinda farketmemesi lazim, ama araya ne kadar fazla araci girerse o kadar senin kazancindan yiyiyor.
    O mantıkla baktığınızda evet. Ama yastık altı bir tabir var kimse durduk yere kuyumcu almıyor
  • 12-02-2021, 20:20:27
    #30
    Al hocam uzun vadede iyi kar yaparsin
  • 12-02-2021, 20:25:12
    #31
    Bütün ümidim gençliktedir
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gibisiniz desenize...
    425tl idi gr mi 15k lik aldım
    Yahu ne çöl bedevisi şansı arkadaş bendeki
    Ertesi gün çakıldı 413tl du...

    Sinir işler...

    Ülkede bir şeyin ucuzlamasini istiyorsanız bana alın.. fiyatı çakılsın...😊
    İyi kötü bir arabamız vardı sattık. Babam sordu napalım diye, altın alalım dedim. Ne de olsa güvenilir liman değil mi. 465 TL'den aldık, aldıktan hemen sonra düşmeye başladı. 410 TL'den sattık. Geçenlerde borsaya girelim dedim. Altından ettiğimiz zararı karşılarız dedim. Yyapı diye bir hisseyi gözlemliyordum. 2,70'ten alalım dedim ve aldık. Alır almaz düşmeye başladı. Şimdi 2.40 TL. Yani ilk sırada ben varım, ikinci olabilirsin
  • 12-02-2021, 20:40:09
    #32
    Ben aldım 460 da daha düşmez diye 50 lira daha saldı.. Yani çok almadım 30 gram aldım ama öyle.. Yani cesaretin varsa al..

    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi kötü bir arabamız vardı sattık. Babam sordu napalım diye, altın alalım dedim. Ne de olsa güvenilir liman değil mi. 465 TL'den aldık, aldıktan hemen sonra düşmeye başladı. 410 TL'den sattık. Geçenlerde borsaya girelim dedim. Altından ettiğimiz zararı karşılarız dedim. Yyapı diye bir hisseyi gözlemliyordum. 2,70'ten alalım dedim ve aldık. Alır almaz düşmeye başladı. Şimdi 2.40 TL. Yani ilk sırada ben varım, ikinci olabilirsin
    Bende borsada yazın tosladım, hisseden çıktım şuan %300 karda.. Ben sattığım gün -5 puandaydı sattıktan sonra +9 ile kapattı sanki benim satmamı bekledi.. Konya çimento hissesi ben sattığımda 650 mi 550 mi öyle bir rakama düştü.. Yav arkadaş ben anlamıyorum ne biçim şans var.. Hayatım hep böyle.. Gençken heves ettim ilk defa maça gidicem 40 bin bilet var statda bekliyoruz o zaman online olayları falan yok sıra bana geldi bilet bitti dedi adam yav önümde binlerce kişi aldı ya bana gelince mi bitti o zaman anladım bende şans yok..
  • 12-02-2021, 20:50:33
    #33
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi kötü bir arabamız vardı sattık. Babam sordu napalım diye, altın alalım dedim. Ne de olsa güvenilir liman değil mi. 465 TL'den aldık, aldıktan hemen sonra düşmeye başladı. 410 TL'den sattık. Geçenlerde borsaya girelim dedim. Altından ettiğimiz zararı karşılarız dedim. Yyapı diye bir hisseyi gözlemliyordum. 2,70'ten alalım dedim ve aldık. Alır almaz düşmeye başladı. Şimdi 2.40 TL. Yani ilk sırada ben varım, ikinci olabilirsin
    Altını maalesef yüksek seviyeden almışsınız. Bu seviye bile (gram 412 lira) kısa vadede kar bekleyenler için alıma müsait değil.
    Hissede de en bulaşılmaması gereken gruplardan birine girmişsiniz. Google'da "Yeşil Yapı ceza" diye bir arama yaparsanız ne demek istediğim netleşecektir.

    Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 12-02-2021, 21:14:47
    #34
    Bi degisiklik yapip 412' den aldim uzun vade icin bakalim neler olacak ☺️
  • 12-02-2021, 21:17:53
    #35
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi kötü bir arabamız vardı sattık. Babam sordu napalım diye, altın alalım dedim. Ne de olsa güvenilir liman değil mi. 465 TL'den aldık, aldıktan hemen sonra düşmeye başladı. 410 TL'den sattık. Geçenlerde borsaya girelim dedim. Altından ettiğimiz zararı karşılarız dedim. Yyapı diye bir hisseyi gözlemliyordum. 2,70'ten alalım dedim ve aldık. Alır almaz düşmeye başladı. Şimdi 2.40 TL. Yani ilk sırada ben varım, ikinci olabilirsin
    Sen kazandın hocam...
    Bütün samimiyetimle söylüyorum Btc alıp size hediye edesim var..


    Yada kalan paranızla babaya da söyle btc alın.. hepsine.
    Ülke vatan garibanlar aşkına..

    Eğer ki düşer perişan olursa btc söz r10 da KaNkim den de izin alarak yardim konusu açacağım...
  • 12-02-2021, 22:56:25
    #36
    uzun vadede altın her zaman kazandırır bence