aramızda yardımcı olacak hukukçu var mı ?
5
●61
- 09-02-2021, 20:47:16ailem de herkes korona virüsüne yakalanmış durumda ve annemin belli bir olaydan dolayı adliyede bulunması gerekiyor. fakat bu durumdan dolayı gidemiyor. görüştüğüm kişi benim, annemin nüfus kayıt örneği çıktısı ve annemin dilekçesi ile gitmemi söylüyor. gideceğim fakat bu istenilen kayıt örneğini annemin e devletinden kişi talebi olarak seçip çıktısını aldım. bu kısımda yanlış birşey yapmış olabilir miyim ? kurum talebi ve kurum ibrazı gibi ibareler de bulunmakta. bu konuda ufak bi bilgi verecek hukukçu kişiler var mı ?
- 09-02-2021, 20:51:18hayır hocam annemin gitmesi gerektiği fakat annemin bu durumundan dolayı benim temsilen gidip olayı açıklayıp belgeri sunmamı söyleyen bilirkişi vardı. ddiklerini yaptım yarın sabah adliyede olacagım fakat dediigm gibi e devletten nufu kayıt ornegınde kişi talebi seçmem sorun olur mu sorusuna yanıt arıyorumnokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2021, 20:57:17anneniz adına işlem yapabilmeniz için vekalet gerekir, vekalet yoksa sizin açıklamalarınız dikkate alınmaz.hzaytre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ancak annenizin ıslak imzalı dilekçesi ile olayları açıklayan bir beyanı dosyaya bırakabilirsiniz, bu şekilde dikkate alınır ve değerlendirilir.
kayıt örneğini hangi kuruma verecekseniz onu yazabilirsiniz veya İLGİLİ MAKAMA şeklinde de olur. - 09-02-2021, 20:59:31kişi talebi olarak yaptım ve çıktısını aldım. şuanda gün içinde bir kez sorgulama yaparsınız uyarısı veriyor e devlettenokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2021, 21:01:19sorun olmaz, önemli bir şey değil.hzaytre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle