• 09-02-2021, 20:47:16
    #1
    ailem de herkes korona virüsüne yakalanmış durumda ve annemin belli bir olaydan dolayı adliyede bulunması gerekiyor. fakat bu durumdan dolayı gidemiyor. görüştüğüm kişi benim, annemin nüfus kayıt örneği çıktısı ve annemin dilekçesi ile gitmemi söylüyor. gideceğim fakat bu istenilen kayıt örneğini annemin e devletinden kişi talebi olarak seçip çıktısını aldım. bu kısımda yanlış birşey yapmış olabilir miyim ? kurum talebi ve kurum ibrazı gibi ibareler de bulunmakta. bu konuda ufak bi bilgi verecek hukukçu kişiler var mı ?
  • 09-02-2021, 20:49:26
    #2
    elektronik imzanız varsa uyap üzerinden mazeret dilekçesi vermeniz yeterli aksi takdirde yokluğunuzda yapılan işlemlere daha sonra itiraz edemezsiniz.

    elektronik imzanız yoksa bir yakınınız vasıtasıyla ıslak imzalı mazeret dilekçesini ilgili yere iletin.
  • 09-02-2021, 20:51:18
    #3
    nokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elektronik imzanız varsa uyap üzerinden mazeret dilekçesi vermeniz yeterli aksi takdirde yokluğunuzda yapılan işlemlere daha sonra itiraz edemezsiniz.
    hayır hocam annemin gitmesi gerektiği fakat annemin bu durumundan dolayı benim temsilen gidip olayı açıklayıp belgeri sunmamı söyleyen bilirkişi vardı. ddiklerini yaptım yarın sabah adliyede olacagım fakat dediigm gibi e devletten nufu kayıt ornegınde kişi talebi seçmem sorun olur mu sorusuna yanıt arıyorum
  • 09-02-2021, 20:57:17
    #4
    hzaytre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır hocam annemin gitmesi gerektiği fakat annemin bu durumundan dolayı benim temsilen gidip olayı açıklayıp belgeri sunmamı söyleyen bilirkişi vardı. ddiklerini yaptım yarın sabah adliyede olacagım fakat dediigm gibi e devletten nufu kayıt ornegınde kişi talebi seçmem sorun olur mu sorusuna yanıt arıyorum
    anneniz adına işlem yapabilmeniz için vekalet gerekir, vekalet yoksa sizin açıklamalarınız dikkate alınmaz.

    ancak annenizin ıslak imzalı dilekçesi ile olayları açıklayan bir beyanı dosyaya bırakabilirsiniz, bu şekilde dikkate alınır ve değerlendirilir.

    kayıt örneğini hangi kuruma verecekseniz onu yazabilirsiniz veya İLGİLİ MAKAMA şeklinde de olur.
  • 09-02-2021, 20:59:31
    #5
    nokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anneniz adına işlem yapabilmeniz için vekalet gerekir, vekalet yoksa sizin açıklamalarınız dikkate alınmaz.

    ancak annenizin ıslak imzalı dilekçesi ile olayları açıklayan bir beyanı dosyaya bırakabilirsiniz, bu şekilde dikkate alınır ve değerlendirilir.

    kayıt örneğini hangi kuruma verecekseniz onu yazabilirsiniz veya İLGİLİ MAKAMA şeklinde de olur.
    kişi talebi olarak yaptım ve çıktısını aldım. şuanda gün içinde bir kez sorgulama yaparsınız uyarısı veriyor e devlette
  • 09-02-2021, 21:01:19
    #6
    hzaytre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kişi talebi olarak yaptım ve çıktısını aldım. şuanda gün içinde bir kez sorgulama yaparsınız uyarısı veriyor e devlette
    sorun olmaz, önemli bir şey değil.