elektronik imzanız varsa uyap üzerinden mazeret dilekçesi vermeniz yeterli aksi takdirde yokluğunuzda yapılan işlemlere daha sonra itiraz edemezsiniz.
hayır hocam annemin gitmesi gerektiği fakat annemin bu durumundan dolayı benim temsilen gidip olayı açıklayıp belgeri sunmamı söyleyen bilirkişi vardı. ddiklerini yaptım yarın sabah adliyede olacagım fakat dediigm gibi e devletten nufu kayıt ornegınde kişi talebi seçmem sorun olur mu sorusuna yanıt arıyorum