hzaytre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır hocam annemin gitmesi gerektiği fakat annemin bu durumundan dolayı benim temsilen gidip olayı açıklayıp belgeri sunmamı söyleyen bilirkişi vardı. ddiklerini yaptım yarın sabah adliyede olacagım fakat dediigm gibi e devletten nufu kayıt ornegınde kişi talebi seçmem sorun olur mu sorusuna yanıt arıyorum
anneniz adına işlem yapabilmeniz için vekalet gerekir, vekalet yoksa sizin açıklamalarınız dikkate alınmaz.

ancak annenizin ıslak imzalı dilekçesi ile olayları açıklayan bir beyanı dosyaya bırakabilirsiniz, bu şekilde dikkate alınır ve değerlendirilir.

kayıt örneğini hangi kuruma verecekseniz onu yazabilirsiniz veya İLGİLİ MAKAMA şeklinde de olur.