ailem de herkes korona virüsüne yakalanmış durumda ve annemin belli bir olaydan dolayı adliyede bulunması gerekiyor. fakat bu durumdan dolayı gidemiyor. görüştüğüm kişi benim, annemin nüfus kayıt örneği çıktısı ve annemin dilekçesi ile gitmemi söylüyor. gideceğim fakat bu istenilen kayıt örneğini annemin e devletinden kişi talebi olarak seçip çıktısını aldım. bu kısımda yanlış birşey yapmış olabilir miyim ? kurum talebi ve kurum ibrazı gibi ibareler de bulunmakta. bu konuda ufak bi bilgi verecek hukukçu kişiler var mı ?