• 29-01-2021, 12:27:19
    #1
    Daha demin şu Akıncı gözlüğü ile yüzünü kapatmaya çalıştığım arkadaşın şu paylaşımını Facebook'ta gördüm. Hayırlı cumalar'da yazmış. Dedim ki " Kardeşim, grafikleri bana özelden gönder sana güzel bir grafik yapayım bundan sonra onu paylaş. Herhangi bir ücret istemiyorum. " dedim. Hani esnaf adam zaten zor kazanıyor hazır müsaitim yapayım diye. Herif zırıl zırıl facebook messenger'dan arıyor. Mesaj atmış. Mesajı da yanına ekledim. Neyse bu aradı açtım başladı bana saydırmaya " Sen kimsin de, sanane lan benim ekmeğime taş koyuyon, sen kimin adamısın " demediğini bırakmadı. Vallahi billahi o kadar pişman oldum ki, kendime de kızdım bir taraftan ama nasıl tepki vereceğimi bilemedim baktım saydırıyor kapattım engelledim. İnsanlar neden bu kadar tahammülsüz ve okumadan anlamadan direk böyle zıplıyor anlamış değilim. Ücretli yapayım desem böyle tepki verir miydi acaba?


  • 29-01-2021, 12:30:54
    #2
    İyilik yapmayın deniz kirlenmesin hocam. Bana kalırsa o devir geçti. Hele ki tadımadığımız insanlara..
  • 29-01-2021, 12:31:15
    #3
    tür tür insan dolu siz iyi niyetinizi göstermişsiniz gerisi boş
  • 29-01-2021, 12:31:57
    #4
    bana yaz kardeşim öyle adamlara niye yazıyorsun

    Yazmasından belli oluyor zaten nasıl bir tip olduğu. Sıkma canını. iyilikten maraz doğar dememişler boşuna.
  • 29-01-2021, 12:32:25
    #5
    Söyleyecek çok şey var da söyleyemiyoruz işte
  • 29-01-2021, 12:36:04
    #6
    Cahilmiş
  • 29-01-2021, 12:36:31
    #7
    Malesef benzer olaylar çok başımıza geliyor, geçen bir arkadaşa 6 maddelik işini ücretsiz yapmanin yolunu söyledim adam gitmiş başkasına yaptırmış beni de işten anlamaz görmüş , ne desek boş parasını alsak o zaman teşekkür ederler heralde
  • 29-01-2021, 12:40:58
    #8
    deveye diken...........................
    :d
  • 29-01-2021, 12:59:50
    #9
    kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deveye diken...........................
    :d
    dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef benzer olaylar çok başımıza geliyor, geçen bir arkadaşa 6 maddelik işini ücretsiz yapmanin yolunu söyledim adam gitmiş başkasına yaptırmış beni de işten anlamaz görmüş , ne desek boş parasını alsak o zaman teşekkür ederler heralde
    yakupdemir01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cahilmiş
    ak4y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söyleyecek çok şey var da söyleyemiyoruz işte
    ErtuncDmrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana yaz kardeşim öyle adamlara niye yazıyorsun

    Yazmasından belli oluyor zaten nasıl bir tip olduğu. Sıkma canını. iyilikten maraz doğar dememişler boşuna.
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tür tür insan dolu siz iyi niyetinizi göstermişsiniz gerisi boş
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyilik yapmayın deniz kirlenmesin hocam. Bana kalırsa o devir geçti. Hele ki tadımadığımız insanlara..

    Bak bi de şunu paylaşmış 13'ünde