• 29-01-2021, 13:02:24
    #10
    Zaten herkes iyilik meleği kendini eleştirmesini bilmiyor. Buda öyle bir tip.
  • 29-01-2021, 15:57:36
    #11
    Yazık. Öyleleri çok. Bazılarının bünyesinde iyilik olmadığı için, birinden iyilik görünce yan etki yapıyor. Alışık değiller.
  • 29-01-2021, 16:11:07
    #12
    Meta ADS Hizmetleri
    Gerçekten insanlara karşı böyle üzülerek bir şey yapmamak lazım. Kalbinizde iyilik yaşıyor hocam sizin, bırakın ama o kalbi gibi kötü grafikleri ile sürünsün.
  • 29-01-2021, 16:16:55
    #13
    Belli ki üzülmüşsünüz ancak toplumda bu tarz insan sayısı tahminimizden daha çok... Takmayın kafanıza
  • 29-01-2021, 16:27:01
    #15
    adam DEKARASYON yapıyormuş.
    sende hata hocam. iyilik her insana yapılmaz.

    takma kafana iyilikten vazgeçme tabi ki